vineri, 17 aprilie 2009

vacaaaaanta

Se pare ca exista un dumnezeu al celor care iubesc muntele. Zilele trecute ma tot gandeam cum sa fac sa fug cat de putin pe munte, avand in vedere ca miercuri urma sa am recital, iar luni trebuia musai sa studiez.

Ieri primesc un telefon de la un coleg care vroia sa facem schimb de date, el sa cante miercurea asta si eu saptamana viitoare. Nu pot sa va spun cum mi-a schimbat ziua vestea asta. A fost o schimbare de stare la 180 de grade.

Peste cateva ore o sa plec spre Ceahlau, via Piatra Neamt. Prima data, si singura de altfel, am fost pe Ceahlau acu 6 sau 7 ani, de Craciun. A fost o exeprienta de neuitat, "extrema" chiar. La vremea aia nu stiam ce e ala echipament de munte, am urcat in blugi si un soi de bocanci-adidas din piele intoarsa, prin zapada maaare. Rezultatul: o mica hipotermie ale carei efecte le mai simt si acum. Sunt curioasa ce mi mai rezerva muntele asta, acum. :)

E asa bine sa fii in vacanta...si sa te si bucuri un pic de ea.( acum inca muncesc)

4 comentarii:

balonache spunea...

Si? ce ti-a rezervat de data asta?

Elena Popa spunea...

cam tot ce mi am dorit.:) detaliile...cand am timp.

balonache spunea...

Chiar tot?
Ceva-mi spune ca pilaful n-a venit...

Elena Popa spunea...

pai n-a venit, dar nici nu era planuit, asa ca..