duminică, 14 iunie 2009

Cu bitzi la Mogosoaia

Mogosoaia e un loc in care vroiam de ceva vreme sa ajung. Tot am vorbit cu prietenii biciclisti sa dam o tura pe acolo , candva. Dimineatza, stand io si cugetand ce fac intr-o zi de duminica, in bucuresti, nici n-apuc bine sa mi limpezesc gandurile, ca ma pomenesc pe mess cu o invitatie: hai cu tzoacla la Mogosoaia! N-a trebuit sa spuna de 2 ori. In 20 de minute eram la piata Natiunile Unite sa-l culeg pe Emil, care n-avea chef de munca.:).

Am ajuns repede la obiectivul turistic, intr-o ora, din care cred ca 50 de minute au fost prin Bucuresti ( bleah). Locul este superbissim, preturile la teresa ultra decente. As zice ca se merita sa faci o ora pana acolo , sa bei un cico, dupa munca.:)




gradinile astea mi au placut mult.






prostiile alea din curte..mi au displacut profund.



Si uite asa, dintr-un click, ziua asta a capatat o savoare neasteptata. :)

2 comentarii:

Florin Balan spunea...

Prostiile alea sunt opere de arta si sunt frumoase.

Anonim spunea...

o, da, clar, sunt splendide. zici că-s păuni care au mâncat un kil de fosfor.