sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Miercuri, 6 ianuarie, orele 16:00, recital la Conservator

Se mai duse un an..vine altul, cu speranta ca va fi mai bine( doar speranta moare ultima, nu i asa? ). De fapt, eu sunt convinsa ca va fi un an mai bun, cel putin pentru mine, in ciuda aparentelor sumbre. Si daca tot se innoi anul, am imbunatatit un pic si hainele blogului, cu putintica muzica. Am vazut si eu la altii si mi a placut. :)

Conform traditiei, as putea spune, va invit la o deschidere de an nou cu un recital, miercuri, 6 ianuarie, orele 16:00, la Conservator. In program:

Mussorgski-Tablouri dintr-o expozitie
Prokofiev-Sonata a II a pt pian si vioara. La vioara: Tudor Diaconescu

8 comentarii:

Tudy spunea...

sa fiu acolo :))

Elena Popa spunea...

:)))) ar fi bine

Ernest spunea...

La conservator unde exact se va tine recitalul? Mai am o saptamana libera, poate reusesc sa ajung... Ma rog la o vreme frumoasa.

Elena Popa spunea...

Recitalul va fi in sala Enescu.

Elena Popa spunea...

Luc: ma bucur ca ti-a placut cantarea noastra. de ce nu mi-ai zis cine esti de fapt?:D intr un final m am prins...dar nu inteleg de ce te ai ascuns...
am incercat sa scriu pe blogul tau..dar ceva se intampla cu comentariile tale...pt ca dupa ce scrii cuvantul de verificare..se opreste ..nu e niciun buton de send..sau ceva de genu.

Ernest spunea...

Elena, eu trebuie sa iti multumesc pentru invitatie. Nu m-am ascuns, o sa iti explic eu :).
Nu stiu ce se intampla cu blogul, de ce nu se pot scrie comentarii, dar o sa verific...
Mult succes la referat... Si o saptamana frumoasa.

Ernest spunea...

Cred ca am rezolvat problema cu publicarea comentariilor. Esti invitata sa iti aduci contributia pe blogul meu ;).

Luc

me spunea...

aaa nice upgrade :D si promit ca la urmatorul recital vin precis :)