marți, 13 aprilie 2010

Marti, 13

Azi este o zi de referinta pentru anul 2010. Mi-am achizitionat minunatele bilete de avion pentru Moscova si New Delhi. Pana aici nimic spectaculos. Surpriza a fost cand am facut rezervarea, dimineata, la agentia Aeroflot din Bucuresti; pretul biletului a ajuns cu 100E mai ieftin decat era pe site.
O surpriza si mai mare a fost amabilitatea doamnei de la agentie care ma intreaba la un moment dat daca sun de pe mobilul meu. EU zic ca da, la care imi zice sa inchid, ca ma suna ea, sa nu platesc eu. Am zis ca nu aud bine....dar era adevarat. Chiar m-a sunat! :))

Acum nu stiu ce sa cred...daca pentru toate astea o fi de vina faptul ca m-am nascut pe 13 sau pur si simplu merit pt ca sunt o persoana minunata sau...cineva acolo sus ma iubeste :)

La Moscovaaa, la Moscova....

Un comentariu:

ramonskaya spunea...

Eleganta ruseasca!

La Moscova, la Moscova!