vineri, 13 august 2010

Leh, India

Dupa 2 zile petrecute in New Delhi, in cea mai mare parte a timpului in tabara tibetana, am ajuns in Leh. Nu asa cum am planuit, cu autobuzul, ci cu avionul, pentru ca drumul inca nu e refacut dupa dezastrul petrecut recent. Momentan inca sunt probleme cu drumurile mai in toate directiile. Ieri s-a deschis cel spre Srinagar, dar acolo sunt probleme de natura politica. Azi am auzit ca s-ar fi deschis sidrumul spre Tso Moriri, unde vreau eu sa ajung. Deocamdata inca este ff complicat de ajuns, dar sunt convinsa ca voi reusi la un moment dat.

In ceea ce priveste urmele dezastrului de saptamana trecuta...sunt ff serioase. inca sunt multi oameni disparuti, cei care sunt inviata acum lupta cu namolul sa l scoata din case, sau din ce a mai ramas din ele, turistii au plecat in mare parte..dar inca mai sunt destui pe aici, din ce am vazut pana acum.

se pare ca ascensiunea pe stok kangri nu e posibila acum, din cauza conditiilor meteo. a nins mult acolo, a si plouat, nimeni nu urca, nici ghizi, nici turisti, nimic.... voi vedea in zilele urmatoare care e situatia. cel putin pana in base camp tot merg...:)

pana acum am cunoscut niste oameni pur si simplu minunati... nici n am cuvinte sa descriu. sunt aici de o zi si deja ma simt ca un membru al familiei la care locuiesc.

daca tot sunt fortata de imprejurari sa stau mai mult aici, voi incerca sa i ajut pe oameni cat mai mult. deocamdata nu pot pune poze, pentru ca nu am cum sa le descarc. dar la un moment dat veti vedea( daca nu ati vazut inca la televizor) ce a fost aici.

Niciun comentariu: