vineri, 24 septembrie 2010

Mountain Hardwear Nalu 60 Review





Tsomoriri-Ladakh, India (4595m)

Am folosit acest rucsac in expeditia Stok Kangri (India) precum si in mai multe ture in Fagaras si Bucegi. Punctul lui forte este forma conceputa special pentru corpul feminin, un “detaliu” mic care rezolva probleme mari, cum ar fi cele provocate de durerile de spate. La o greutate de 15-20 kg, pot sa spun ca m-am simtit foarte comfortabil, ceea ce nu mi s-a mai intamplat cu niciun rucsac pana acum. Cum e posibil asa ceva? Forma bretelelor si centura din partea de jos fac diferenta prin distribuirea uniforma si sustinerea greutatii in zona lombara. Mentionez ca eu am probleme destul de serioase in aceasta zona, motiv pentru care il apreciez in mod deosebit, avand in vedere ca nu am avut dureri deloc in urma supra-solicitarilor inerente. Un alt moment in care design-ul si-a spus cuvantul destul de raspicat a fost in timpul catararii. Spre deosebire de rucsacurile vechi, Nalu mi-a oferit mai mult echilibru.
Un atu important il reprezinta accesul rapid la interiorul rucsacului. Fermoarul lateral, aflat pe fata rucsacului si compartimentul special pentru sacul de dormit permit accesarea oricarui segment din interior, usor si rapid. Buzunarele si compartimentele interioare folosesc optim spatiul de care acest rucsac dispune. Astfel a fost mai mult decat suficient pentru o calatorie care a durat mai mult de o luna.
Ventilatia este foarte buna, fermoarele sunt vulcanizate si protejate de apa, iar husa pentru casca este foarte binevenita.

Daca aveti nevoie de rucsac si vreti sa investiti pe termen lung in ceva de calitate, il gasiti in magazinele Ascent.


Fagaras-Strunga Dracului, Romania

2 comentarii:

Animal Social spunea...

Si mie imi place inaltimea si sunt sigura ca te-au emotionat momentele petrecute acolo...Succes in drumurile tale!

Elena Popa spunea...

Multumesc. :) Asemenea si tie.