miercuri, 5 ianuarie 2011

Baiului by night

Si pentru ca iesirea de revelion a fost prea scurta si prea misto, a urmat si partea a II a.Pe 1 ianuarie, seara, eram destul de amarata ca nu mai sunt la munte si ca trebuie sa si muncesc pe deasupra. A doua zi, duminica fiind, tot nu-mi venea sa ma urnesc din casa spre scoala, la studiu. Pozele proaspete rasuceau si mai tare cutitul in rana. Si cum ma plangeam eu asa lui Mihai, pe mess, ma loveste ideea: daca nu am timp ziua la munte, atunci sa merg noaptea! Mihai, care nu avea ce face acasa, a fost mai mult decat deschis la ideea mea. In 10 minute am plecat la studiu, am butonat vreo 4 ore fara pauza, pana mi-a crapat un deget, apoi am venit acasa, mi-am facut bagajul...si la garaaa. Pe tren veselie mare, vin bun, pufuleti deliciosi, nici n-am stiut cum a trecut timpul pana la Busteni.


In Busteni, surpriza mare...era cald. Cum am iesit din Zamora, am ramas in windstopper si chiar si asa imi era cald. Pe jos era pe alocuri gheata, destul de des, dar nu f tare, asa ca s-a putut merge doar cu bocancii. Sunt fan al linistii noptii pe munte si al scartzaitului zapezii sub bocanci.





Stana in care am dormit a fost amenajata anul trecut de Mihai si altii ca el, cu ocazia revelionului,asa ca erau conditii chiar super bune. Singurul lucru care a lipsit a fost focul. Dar, doar nu de degeaba avem saci de puf. trebuie sa-si mai faca si ei datoria din cand in cand...

Pe la 2 noaptea noi mancam supa si beam vin fiert...si era buuun.

/>



Initial eu ma gandisem ca o sa ne trezim devreme, iar pe la 1-2 dupa masa sa fiu in bucuresti, la studiu. Ei, planurile de acasa nu se potrivesc cu alea din stana. Am dormit pana pe la 10, si chiar nu ne-am grabit sa ne intoarcem.







Dimineatza a fost mai frig ca noaptea, drept urmare a inghetat cam tot. Cam trei sferturi din drum am mers mai mult pe gheata decat pe zapada.






Niciun comentariu: