joi, 24 februarie 2011

Valea sambetei 12-13 februarie 2011

O tura cu mult soare si o noapte superba de urcat, dupa o zi total pe dos. Pe cat de frumos si de cald a fost afara ziua, pe atat de rau a fost noaptea in cabana... nu s-a schimbat nimic de acu 2 ani cand am fost prima data. aceleasi sobe care nu se incalzesc, aceleasi lemne care nu se aprind, acelasi frig umed in camere, si totul la un pret exorbitant, daca e sa compar cu alte cabane....30 de lei pe noapte, iar mancarea nu era nici aia prea ieftina;din fericire de aia nu am avut nevoie...
Altfel...am iesit intr-o companie 100% noua, placuta, oameni faini. A fost un pic ciudat pentru mine pt ca nu am mai facut o treaba de genul asta de multa vreme (adica sa ies cu straini pe munte), ba chiar la un moment dat ziceam ca nu mai fac in viata mea asa ceva....:)), exceptand diferentele de ritm de mers pe traseu, totul a fost ok. Cam asa arata Fagarasul acu 2 saptamani:














Niciun comentariu: