duminică, 15 martie 2009

caut remediu impotriva oboselii...urgent

Deja au trecut 2 luni jumatate din anul asta, iar eu am senzatia ca weekendul trecut am fost la Viena, de revelion. Am mai avut perioade incarcate, stresante, dar parca niciuna nu se compara cu cea de acum.

Intamplator, sau nu(bineinteles ca nu), de la inceputul anului tot am avut probleme de santatate, mai mari sau mai mici, dar care nu se mai termina. Sa zicem ca atata timp cat is functionala, n-ar fi o tragedie.
Ceea ce ma ingrijoreaza cel mai tare este oboseala psihica, oboseala care in realitate cred ca este mult mai mare decat o percep eu. Dimensiunile ei nu imi apar decat cand sunt pe scena si am nevoie de concentrare maxima. In conditiile in care stiu foarte bine ce am de facut, emotiile sunt stapanite, totusi mintea nu poate sa duca totul pana la capat. E o chestie noua cu care ma confrunt si la care incerc sa gasesc o solutie.
Stiu ca prima solutie este odihna macar cateva zile. Dar acest lucru e imposibil avand in vedere ca sambata viitoare copiii au concurs. Macar pentru o perioada am scapat de cantarile mele, dar tot e ffff mult de lucru si mai ales fff mult stres.

Problema si mai mare este ca in viitorul mai mult sau mai putin apropiat..nu se intrevede nicio perioada de liniste, lunile aprilie, mai si iunie fiind pline de evenimente( recitaluri, concursuri, examene).

Nu ma plang de faptul ca am mult de munca, pentru ca imi place ceea ce fac si tocmai de asta vreau sa fac tot ceea ce doresc cat mai bine.
Caut o solutie sa-mi regenerez energia intr-un timp cat mai scurt posibil si sa o conserv cumva, cat mai mult.
Deja observ unele schimbari fundamentale in stilul de viata, inevitabile de altfel, incepand cu muzica pe care o ascult( acum e muult mai linsitita), nu mai pierd noptile prin cluburi, nici macar in weekend (asta nu e neaparat si bine, dar nu se mai poate), am inceput sa ma culc mai devreme cam cu o ora fata de cum obisnuiam, dar toate astea nu s suficiente.
Muntele este cel care ma revigoreaza cel mai rapid si zdravan, dar din pacate nici acolo nu reusesc sa ajung decat o data pe luna( fata de anul trecut cand ieseam weekend de weekend).
Partea cea mai proasta e ca am in minte mult mai multe lucruri pe care as dori sa le fac in acelasi timp, iar faptul ca nu reusesc ma streseaza/enerveaza/oboseste si mai tare.

Orice idee/sugestie este bine venita. :)

10 comentarii:

Vilhelm man spunea...

Daca te simti obosita
Te invit la recreere
Blogul Coltisor de Rai
Te asteapta...sa te simti...ca-n rai!

Anonim spunea...

Elena,

Remediul se cheama SOMN, cu o concentratie de minim 8h pe noapte, luat pana in ora 00:00 musai!

Reteta, cu eliberare imediata, trebuie urmata intocmai, fara exceptii, pe o perioada de cel putin 2 saptamani inaintea unui recital cu Islamey, a 7-a, Tablourile % Co.

Succes in cariera!

Bogdan,
NYC

Elena Popa spunea...

multumesc de reteta si de eliberarea pe loc, Bogdan.
nush de ce , dar tind sa-ti dau dreptate.:)

Anonim spunea...

Serus Helen,

Hm...trezirea la ora 9-10, mic-dejun copios, masaj, dush, citit o carte buna...prinz la restaurant cu un prietena drag si vesel, cafea/ceai intr-un loc linistit...citit pina adormi cu cartea in mina, somn de dupa-masa...plimbare de seara prin parc, prin locuri linistite cu acelasi sau cu alt prieten drag si vesel, poate fi si tacut acum:) sau mers la cinemateca (dar nu la filme "grele", nici la porcarele), o cina usoara acasa...citit pina adormi (ar fi recomandat sa adormi pina la 11 pm)

Ramonskaia

Elena Popa spunea...

hehe...asta poate daca as fugi la viena. acolo cred ca ar fi posibil ce zici tu.:)sau oriunde in lume, dar nu in bucuresti.

Anonim spunea...

parerea mea e ca dupa fiecare perioada grea sa ai o perioada de relaxare, de rupere a ritmului.

de ex, cand intrii intr-o periada grea sa maresti putin cate putin ritmul solicitarii.

parerea mea

Elena Popa spunea...

danone virtuoso: ceea ce spui tu ar fi posibil in conditiile in care nu as face altceva in afara de cantat pe scena.
Dar cand predai si asta e jobul tau de zi cu zi...lucrurile stau un pic altfel. :)

Anonim spunea...

na, pana la urma tu esti singura care stie raspunsul.

Elena Popa spunea...

i wish....:)

obosita spunea...

Si eu caut un remediu impotriva oboselii... Pe langa somn cred ca ar trebui sa luam Eurovita Multiminerale complexul de vitamine B1,B2,B3,B5,B6,B12 sau Supradim dar numai dimineata !!!
Succes la farmacie !