miercuri, 7 octombrie 2009

daydreamers...remediu pentru suflete intunecate

Recent am descoperit un proiect care merita toata atentia(traisca statusurile de pe messenger). Din punctul meu de vedere l-as numi proiectul anului, alaturi de conferintele lui Dan Puric. Daca lumea l-ar folosi pe post de terapie..cred ca tara asta ar merge mult mai bine. Apartine Alexandrei Sandu, o tanara fotografa care mi-a retinut de ceva vreme atentia prin ceea ce face. Despre ce e vorba...multi oameni care zambesc. Intamplator ...sau nu(bineinteles ca nu)...am descoperit acest proiect taman cand uitasem cum e sa zambesti si sa fii relaxat. Cand am vazut oamenii aceia cu ochii inchisi, visand la ceva frumos si zambind...brusc mi s-a schimbat starea...mi-am adus aminte cum e sa zambesti si cat de usor e sa faci asta:)...Din acel moment...mi-am luat zilnic portia de zambet si de ras, iar daca nu o gaseam in mine...ma uitam la acei oameni si deveneam instant mai relaxata, mai senina.

Iata cum descrie autoarea proiectul: "cum a inceput: asteptam de mult un proiect simplu si senin care sa aduca zambete pe buzele privitorilor si la care sa-mi placa si mie mult sa lucrez. ideea s-a conturat intr-o zi obisnuita in care m-am trezit ca, in timp ce ma gandeam la ceva frumos, am inceput sa zambesc de una singura. mi-am imaginat o colectie de ganduri frumoase sterpelite de la oameni relaxati... mi-am imaginat culorile vii, pleoapele inchise peste visele lor, izolandu-i de galagia de afara - clipele in care nu mai exista materie asa cum o stim si fiecare isi dizolva grijile, nelinistile si dorintele intr-o liniste frumoasa, numai a lui." Mai multe detalii si pe daydreameri ii puteti vedea la:

http://alexunu.blogspot.com/

Zambiti, va rog!


P.S.Cat de curand sper sa ma alatur daydreamerilor...pentru ca pot...sa zambesc! :)

Niciun comentariu: