joi, 1 octombrie 2009

Festivalul Enescu

Iaca am revenit...dupa multe luni, pline cu de toate. Intre timp a fost si festivalul, multe concerte, eu lipsind cu brio la toate. E primul an..si sper ca si ultimul, in care n am fost la niciun concert. Totul din cauza unui proiect care trebuia predat in perioada respectiva.
Imi cer scuze ca nu am anuntat recitalul din 14 septembrie, din piata festivalului, dar am fost intr-o criza de timp, energie si tot ce vreti..cum mai rar mi se intampla. Dar: am ceva impresii si urme vizuale, in tolba.
Pe scena m-am simtit minunat. De fapt toata ziua am avut o stare foarte buna, cum rar prind, mai ales in ziua concertului. Asta inseamna ca eram linistita, calma (eu fiind colerica 1000%), totul mergea asa cum vroiam.
Cele 30 de minute de Musorgski le-am savurat secunda cu secunda, nota cu nota...totul curgea, natural, ca un flux linsitit care se desfasoara in voie. Inca o data m-am simtit ca un instrument in mainile muzicii. Ea vorbea prin mine, prin degetele mele, eram parte din ea. Dupa ce ai trait asa ceva...plutesti, esti in transa, zambesti non stop( cum am constatat ulterior, din poze), uiti tot ce a fost rau, urat, inainte. Nimic nu mai conteaza. Mi-a placut atat de mult acea stare, incat..nici pana in ziua de azi n am ascultat inregistrarea concertului. Stiu ca sonorizarea nu a fost ok, nu stiu cum s-a auzit in piata, cu siguranta nu cum auzeam eu pe scena...

Iata si cateva poze:











Fotograf de serviciu: top secret ( la dorinta autorului)

pi.es. urmeaza niste ture pe munte. gata vacanta. :)

3 comentarii:

ioanatot spunea...

Of, ce rau imi pare ca n-am ajuns la recital. Fix in ziua aceea, seara, am ajuns in Bucuresti... La mai mare, mai departe!

te-am pupat

brighty spunea...

Mi-a placut recitalul tau, Elena! Nu te stiu de multa vreme, practic atunci, in acea zi, am aflat despre tine iar "Tablourile..." le-ai reprodus atat de frumos artistic incat m-am decis sa aflu mai multe... Sonorizarea, intr-adevar, nu a fost nici un moment grozava acolo, in Piata Festivalului, dar chiar si asa placerea de a asculta muzica de calitate nu ne-a furat-o nimenea... Iti doresc o cariera frumoasa si multe asemenea momente sclipitoare in care sa impartasesti celor pasionati cate ceva din talentul tau!...

Elena Popa spunea...

Multumesc pentru impresii.:)

ioana...nu-i bai. Ne vedem in Cluj..la un moment dat. :)