joi, 4 decembrie 2008

Fagaras-povestea in imagini

Botezul namolului



am trecut in lumea zapezilor




aici eram deja in imparatia vanturilor



cei mai lungi 200 de metri pe care i-am parcurs vreodata



si am ajuns si la mecca(la indicatorul de mai sus chiar incepusem sa cred ca barcaciu e mecca fagarasilor)



era o camera mica, dar de prieteni plina...




a doua zi, la deal spre vf. scara



pentru aceasta priveliste ne luptam noi cu un vant de peste 100km/h. io zic ca a meritat :)








un pic de odihna...



trenuletul cu masaj (sau masaj in grup)


Aceste poze au fost facute de Mihai si Mircea. De aici incolo pozele sunt ale Anei. Puteti afla mai multe despre ea aici: www.anapobleanu.ro

mai un cantecel...



mai un popa-prostu :)


mai o cugetare...







si domnul care a dat savoarea si sublimul acestei iesiri...







si-am incalecat pe-o shea si v-am spus povestea ashea...

Niciun comentariu: