luni, 8 decembrie 2008

Viena II

De astazi e oficial: in perioada 28 dec 2008-2 ianuarie 2009 ma gasiti in Viena. Initial nu ma gandisem sa stau atatea zile si imi faceam probleme ca nu stiu cat apuc sa vad din ce as vrea. Acum ma gandesc...ce ma fac atatea zile :))mi-e teama sa nu ma obisnuiesc atat de tare incat sa nu mai vreau sa plec de acolo(ma adaptez ff repede la locuri noi, si in plus acolo e acasa).
Daca aveti sugestii cu ce sa mi ocup timpul pe acolo, locuri speciale, orice, le voi citi cu maxim interes. :)

Pana atunci insa, o sa l mai vizitez o data pe crai, probabil ultima intalnire pe anul asta.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Hundertwasser (sper ca asa se numeste); muzeul klimt; orice cafenea; ce faaaaain ca mergi!

Elena Popa spunea...

da. astea sunt pe lista.:) da...cred ca merit ;)si in plus e inca o dovada a faptului ca "daca vreau..chiar pot"

Anonim spunea...

Palatul Schönbrunn trebuie sa fie o prioritate. Apoi neaparat de vazut centrul, cu catedrala Stephansdom, primaria, piata Maria Tereza, o plimbare pe podurile de pe Dunare, o urcare in Danube Tower pentru o priveliste de neuitat... Sunt foarte multe de vazut. Este un oras superb :)

Elena Popa spunea...

daaa..si astea s pe lista. vreau musai sa vad casele lui beethoven si mozart, si mormintele lor, poate reusesc sa intru si la opera sau filarmonica...

Anonim spunea...

Servus Elena,

eu vreau sigur in MQ (preferatul meu), Gasometer, Imperial Burial Vault (mna, ca m-a lasat traducerea:() in Biserica Capucinilor, si, ca de fiecare data, o panorama a Vienei de pe Muzeul de Istorie:) Stii ca e posibil doar iarna?

Alles gute,
Ramonescu