marți, 3 februarie 2009

Viena II

Profit de picul de ragaz sa ma mai intorc nitel in timp. de data asta prin cafenele si restaurante.:) Mi-e greu sa zic care mi-a placut mai mult.
Prima cafenea a fost Gloriette de la Schonbrunn. Dupa ce te plimbi prin palatul ala, apoi prin gradina maaaaare.. o cafea este ingredientul perfect pt digestie.



Un loc unde am devenit cliente fidele a fost Einstein. Se putea manca la preturi decente, portiile erau mari, era muzica rock si arata cam ca un pub.







un loc cu un parfum deosebit este cu siguranta Cafe Central. O atmosfera foarte aritocratica, totdeauna plina, cu oameni care asteapta la coada sa prinda un loc, cu strudele extraordinar de bune si cafele pe masura.







tocmai am aflat ca s-a deschis o cafenea vieneza in cluj unde ar avea minunatii de astea cum vedeti in poza :




Un alt loc multifunctional a fost bermuda care era si bar/berarie si club si avea si cafenea. Atmosfera faina, muzica buna, oameni de toate felurile de la gentlmeni pana la oameni care pareau a fi romani:D ( asa sare in ochi comportamentul , felul prost de a se imbraca ...parca s insemnati).


alte cafenele dragute cu atomosfera calda, placuta, aristocratica si cumva incarcate de istorie (asa le am simtit pe unele ): Oberlaa, , Hofburg cafe,Opera








pi.si. nu stiu de ce unele poze nu apar in post intregi, poate sunt prea mari. dar daca dati click pe ele se vad intregi( e vorba in primul rand de prima poza si penultima, dar e valabil si la restul)

Niciun comentariu: