joi, 26 februarie 2009

Cu sunetele prin lume

Luni, 2 martie 2009, orele 18:30, voi sustine un recital de pian la Academia de muzica Gh. Dima, Cluj. Programul este cu aceeasi muzica rusa, minunata , de fiecare data altfel.:)

Marti, 3 martie 2009, orele 18:00, acelasi program o sa-l interpretez pe scena Liceului de Arta din Baia-Mare.

Ultima saptamana a fost spuer full. Dormit putin, muncit mult, mult, mult, avut si cateva experiente spiritualicesti frumoase( cred ca ele m-au tinut cat de cat activa.

L-am descoperit pe Dan Puric si asta ma face sa ma simt foarte bine. Am fost la ceva spectacol de al lui mai demult, dar zilele astea cineva mi-a recomandat cartea lui "Despre omul frumos". Am cumparat-o rapid si am citit deja jumatate( ceea ce inseamna f mult, avand in vedere ca practic timp de citit nu am decat in metrou). Cartea asta ne reaminteste ce inseamna sa fii OM. Ca o completare a venit aseara prestatia lui Gheorghe Zamfir, la concertul lui VITAS( asta ar merita un post separat, dar nu stiu daca am timp sa l scriu), prestatie care a facut toti banii. A fost prima data cand l am auzit live pe Maestru. A fost exemplul viu al omului, romanului, despre care vorbeste Puric in cartea sa. Cum s-au potrivit toate astea? Sa citesc acea carte cu o zi inainte de concert, apoi sa-l aud pe omul asta, care de la primele sunete m-a captat, hipnnotizat, prin simplitatea, sinceritatea, naturaletea muzicii sale. Pur si simplu spunea pe limba lui muzicala ceea ce Puric spunea prin cuvinte.

Marea mea frustrare in momentul asta este ca pur si simplu nu am timp sa savurez lucrurile care chiar conteaza pt mine. Caut cu disperare, as zice fara sa exagerez, o solutie sa dilat timpul, sau sa l folosesc cu maximul de eficacitate, sa am si pentru mine o ora pe zi, in care sa mi aduc aminte cine sunt. Ma gandeam zilele astea, intr-o zi cat timp dedic celorlalti si cat mie. La un calcul rapid ar reiesi: dintr-o zi de aprox 16 ore, cel putin 8 ore, daca nu mai mult sunt dedicate elevilor, scolii, vreo 2 pianului, vreo 2 trezit, drumuri( alea scurte , minime), iar restul prietenilor( in mare parte pe net, ceea ce nu mi place deloc, dar asta e situatia, nu se paote altfel), mai cate ceva pt doctorat( extrem de putin, fata de cat ar trebui), un pic de televizor( el merge in fundal, nu prea e bagat in seama).
Ma uitam weekendurile trecute ce vreme superba era afara, cald, soare, tanjeam dupa o plimbare in parc, dupa o gura de aer si soare mai ales, dar nu am avut parte de asa ceva. Pianul m-a tinut legat de el, de dimineatza pana seara. Si atunci inca a fost bine.
Saptamana asta nici macar de el nu am avut parte. Alte lurcuri, importante de altfel, m-au tinut departe de el, nici macar la orele copiilor nu prea am avut mare contact cu el.

Dar maine seara plec din lumea bucurestilor, catre o alta mult mai linistita si la care visez de ceva vreme...Cluj. Acolo stiu ca o sa am timp pentru toate, ca o sa mananc normal, mancare gatita, ca o sa studiez mult la pian si o sa rezolv ce n am facut aici intr o saptamana, ca o sa ma intalnesc cu oameni care mi plac si ma simt bine cu ei. O sa am parte si de aer, parc, locuri dragute. O sa fiu in alt film.

Niciun comentariu: