marți, 4 noiembrie 2008

cum suna o dimineatza frumoasa?

Primul impuls a fost sa scriu titlul in engleza, dar vreau sa folosesc cat mai putin posibil stilul "multilingvistic". La un moment dat o sa dedic un post special felului asta de a vorbi, dar nu acum.
Sunt constienta ca nu o sa fie posibil tot timpul, dar macar asa un pic sa incerc sa ma abtin.
Pentru mine o zi, ca sa fie buna, tre sa inceapa cu o cafea buna. Nu am eu prea multe tabieturi, dar asta e esential. Si acum beau o cafea buna, Julius Meinl(ieftina si delicioasa) si o tanti imi canta tot despre cafele (NOHA - Tu cafe). O muzica tonica, relaxata, care te duce cu gandul la mare, la soare..:) Si io ma tot gandesc daca sa ma duc la cursul de spectromorfie sau nu. Nu incercati sa intelegeti cu ce se mananca acest curs, ca nici eu, care am fost de cateva ori pana acum...nu m-am prins inca. Am asa o vaga idee ce ar vrea de la noi, iar deocamdata mi se pare inutil. Ramane de vazut....

2 comentarii:

Anonim spunea...

Coincidenta sau nu: JULIUS MEINL INDUSTRIEHOLDING GmbH este un holding de investiţii cu sediul în Viena:)

Elena Popa spunea...

Ramona: he he ...nimic nu e intamplator. :)