luni, 3 noiembrie 2008

nimic nu e intamplator

Ce m-a apucat pe mine acum sa-mi fac blog? Un prieten zicea "pt ca esti fata serioasa". E si asta un raspuns :), dar cred ca necesitatea lui vine din alta directie si anume aceea a comunicarii verbale/ scrise. Acum 2 zile spuneam cuiva ca pe mine nu ma atrag blogurile si ca nu mi-as face. Intre timp, tot datorita acelei persoane(nu stiu inca daca sa-i multumesc sau nu) am avut revelatia faptului ca la capitolul comunicare prin cuvinte is cam deficitara. Acest lucru l-am constatat mai intai cand am fost nevoita sa "pun" in cuvinte muzica pe care o fac, iar mai recent cand ar fi trebuit sa spun niste lucruri de bine, simple de altfel. Am reale probleme la capitolul asta, iar cum doctoratul in care m-am bagat de curand, cam asta vizeaza, imi apare din ce in ce mai clar faptul ca trebuie sa fac ceva in aceasta privinta. Pe langa asta cred ca prinde bine ca exercitiu de scris (coerenta, corectitudine gramaticala si alte aspecte care tin de scris). Asa ca oameni buni, daca aveti ceva de corectat, faceti-o! :)
De ce elenapopa1900? Pentru ca elenapopa simplu nu se putea. Asa ca l-am adaugat pe 1900, idealul meu pianistic. Cine a vazut filmul stie despre ce vorbesc. :)mai precis despre ceea ce se intampla in finalul competitiei ;))(minutul 5:00).

Niciun comentariu: