miercuri, 5 noiembrie 2008

my mojo is coming home

Daca mai fac niscavai cereri de astea si mi se indeplinesc , o sa incep sa cred ca blogu meu e facator de minuni sau are contract cu MosCraciun. Mojo e pe drum. Mi-a zis ca in scurt timp o sa fie acasa si ca ii pare rau ca a plecat asa ca porcu fara sa ma intrebe daca am nevoie de el in perioada asta. Bineinteles ca daca n-ar fi porc n-ar mai fi Mojo, asa ca tre sa-l iert, n-am incotro, dar numa cu conditia sa-si faca treaba de acum incolo. :)
I feeel goood, ta-na-na-na-na.....

3 comentarii:

Anonim spunea...

Draga Mosului,

Pe Mojo l-am pus calare pe ren azi-noapte. Sper ca a ajuns deja la tine:)

Ta-nanananana

Anonim spunea...

cauta-l pe la panou

Elena Popa spunea...

maine seara o sa vin cu el cu tot. vrea, nu vrea o sa-si miste ass-ul mojesc.:)