marți, 4 noiembrie 2008

I want my mojo back

De mai mult de o saptamana mi-am pierdul Mojo ul. Nu mai am chef sa cant la pian, nu vreau sa-l vad, nu sunt in stare sa leg doua note. Cand pleaca el stau cuminte si astept sa se intoarca; pentru ca stiu ca revine cu forte proaspete. Numa ca acum a cam intrecut masura si si-a ales o perioada foarte proasta sa se destrabaleze. Nenorocitul nu numa ca a plecat asa pe nepusa masa, dar a luat cu el si pofta de mancare, de viata, de citit, de mai stiu io ce. De maine intr-o luna ar trebui sa cant pe scena, ceea ce e destul de problematic dupa o pauza de mai multe luni, mai ales ca lucrarile nu sunt din cele mai comode, sa le scot din maneca si sa straluceasca. Asa ca il rog pe mister Mojo sa faca bine si sa vina naibii acasa, ca nu i vreme de dezmat.
Mojo, come back!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Why are you so sure that Mojo it's a masculine presence?
Maybe it's just a girl who needs some attention:-)
Or maybe it's a IT!

Brg,
Ramona

Elena Popa spunea...

Mojo este un el, fara doar si poate. Nu poate fi altceva.:) O ea nu-mi starneste pofta de munca sau sa-mi aduca inspiratie creatoare. Asta e, n-am ce face.Mojo nu poate fi decat un El.:)