marți, 4 noiembrie 2008

oameni-generator

De-a lungul ultimilor ani am constatat ceva care pe mine ma fascineaza cu fiecare "dovada" primita. Este vorba despre oamenii noi care apar in viata ta de te miri unde pentru ca apoi sa dispara , la fel de repede cum au aparut, sau sa ramana pentru totdeauna(e un fel de a zice). Faptul ca apar sau ca dispar nu e chiar asa interesant, e chiar cat se poate de banal. Interesantul apare atunci cand lasa o urma in viata ta sau mai mult de atat, schimba unele lucruri radical, prin simpla lor prezenta. Pe langa aparitia lor mai e un detaliu interesant: cand apar ei. Apar intamplator, apar ca un raspuns la necesitatile tale, mai mult sau mai putin constiente? Eu cred ca nu nu apar intamplator. Uitandu-ma inapoi nu pot sa nu remarc "coincidentele", multe la numar si care acum nu mi se mai par deloc asa. La vremea respectiva nici macar nu-mi puneam asemenea probleme.
Facand o mica sinteza a experientelor trecute(is cam multe sa ma apuc acum sa le scriu) pot spune ca acesti oameni-generatori apar cand esti intr-un moment de criza , mai mare sau mai mic, sau cand trebuie sa treci la un alt nivel existential.
Sunt oameni care m-au facut sa descopar cat de multe pot sa fac daca vreau, ba chiar mi-au insuflat ideea ca pot sa fac tot ce vreau :), oameni care m-au facut sa vad dincolo de imagini, oameni care au deschis niste canale prin creierasii mei, din care acum incerc sa extrag cat mai mult posibil(e o sete permanenta), oameni care mi-au atras atentia asupra unor laturi care pot fi imbunatatite. Tuturor acestora nu pot decat sa le multumesc .

Un comentariu:

Anonim spunea...

Cu placere!:))